اس ام اس خنده دار

 

 

 

نیایش غضنفر:خدایا دقیقاً داری با زندگی من چیکار میکنی،
بگو شاید بتونم کمکت کنم!

.

.

 خدایا پس این نردبون های ترقی کجا هستن تا ما جوونا ازشون بالا بریم.چرا من چیزی نمی بینم؟

.

.

این مسلمه که خانمها نسبت به آقایون بیشتر حرف میزنن اما این را بدانید که۹۰درصد سرددردهای شدید را آقایون میگیرند!!!

.

.

 اینقد دوس دارم یه سری سوار هواپیما بشم, از مهماندار بپرسم که برا ناهار و دسشویی هم نگه می‌دارین؟!!
.
.

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!

.

.

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!

.

.
دیدن یه سوسک توی اتاق خواب در واقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه… !!

.

.

دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید !
مچکرم …!

.

.

یکی میگفت : باید از کنار مشکلات زندگی

  با سرعت عبور کنی و بگی مییییگ میییییگ !!!

اما انگار نمی دونست مشکلات نشستن رومون

  و میگن : انگوررررررری ، انگوررررررری !

.

.

 یه ضرب المثل چینی است میگه : تا ایران هست بازیافت چرا ؟!

.

.

دکمه پاور مغز تو دماغه واسه همینه وقتی دست میکنی تو دماغت میری تو فکر!

 

 

نظر یادتون نره


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza